واژه واژه سطر سطر زندگی

عاشق اسمم می شوم، وقتی... تو صدایم می کنی

مرد بودن

  • ۱۸:۱۵

اول کلام :

امام علی (ع) : با مردم چنان معاشرت کنید که اگر بمیرید بر مرگ شما اشک بریزند و اگر زنده بمانید به شما عشق بورزند .

(نهج البلاغه )

میلاد امام علی (ع) آغازگر اشاعه عدالت و مردانگی و معرفت ، والاترین الگوی شهامت و دیانت ، بر عاشقانش مبارک باد .

امشب دلم بی هوا ، هوای نجف در سر دارد.....یعنی سفر دوباره ای هست؟!!!

....................................................................

دوم کلام :

تبریک به کسی که نمی دانم از بزرگیش بگویم یا مردانگی ، سخاوت ، سکوت ، مهربانی و ...

بسیار سخت است ...

پدرم روزت مبارک....تنت سلامت و همیشه برقرار باشی....

برای هر دختری اولین مرد زندگیش پدر است....پدری که آغوش گرم پدرانه اش گرمابخش لحظات سرد زندگیست.....برای من واژه پدر همیشه پر از فداکاری بوده و هست....پدری که سختی های کار و ماموریت ها رو همیشه بر دوش کشیده تا در زندگی سختی نکشیم....و می دونم که همیشه مدیون تک تک محبتاشون هستم...گرچه گاهی بدخلقی می کنم و ......

بابا گرچه این متن رو نمی خونی ولی دوستت دارم...با همه ی وجودم دوستت دارم و بهت مدیونم اگه الان هستم.....اگه این مه سو هست نتیجه ی تلاش های شبانه روزی شما و مامان هست.....دست هر دوتونو می بوسم....

........................................................................

سوم کلام :

برای مرد زندگیم....برای مردی که مدت طولانی نیست توی زندگیم هست اما باعث تغییرات زیادی در من شده......برای مردی که واژه ی مرد توصیف گر وجود زلالش است...دوستت دارم....روزت مبارک.......

مرسی که هستی

و هستی را رنگ می آمیزی

هیچ چیز از تو نمی خواهم

فقط باش

فقط بخند

فقط راه برو

نه

راه نرو

می ترسم پلک بزنم

دیگر نباشی

(عباس معروفی)

........................................................................

کلام آخر :

تبریک به برادرم و تمام مردانی که واژه ی مرد را درک کرده اند و مردانه زندگی می کنند... روزتان مبارک ...

در میـــان کعـبه جـان ، پـرتـو حق جلــوه گر شــد

فاطمه بنت اســد هم ، صــاحب زیبـا پسر شــد

کعبه آن شب ، غـرقـه در نـور دل افـروز خـدا بـود

آسمان کعبه گویی ، مظــهر صــدها گهـــر شــد

عطــر جـانبخش بهشـتی در فضــای کعبه پیچید

تا کـه میـــلاد ســعید مـرتضی فخــر بشــر شــد

مـژده میـــلاد مـولا ، می کنــــد از غم رهـــــــایم

زین بشارت کام امّت ، مملو از شهد و شکر شـد

_ مه سو _

  • ۱۵۰
سی سیب
سلام مطالبت عالی بود استفاده کردیم .ممنونتم .
mrh
مرسییییی عسلکم ... مرسی یگانه من ... مرسی گل نرگسم ....
Ahok
سلام منم این عیدو به شما تبریک میگم واقعا ظلمه ها عید به این بزرگی رو فقط بدن به پدرا خخخخخ هیچی
سلام...من که به همه آقایون تبریک گفتم...ولی جدا پدران نازنینن...اینهمه زحمت...اینهمه تلاش...من خودم که همیشه مدیون پدرمم...
معلمی از جنس پاییز
سلام دوست بزرگوارم صبح زیباتون بخیر و شادی این عید مبارک و میمون را بشما تبریک میگم. امیدوارم امام علی (ع) همیشه یار و پشت و پناهت باشه. واقعا پدر را نمی توان بسادگی توصیف کرد. ایشالا تمام پدرها سلامت و تندرست باشند
سلام...روزتون مبارک....انشالله....
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب تو کبوتر است ؛ بالهایت از نسیم ؛ قلب من سیاه و سخت ؛ قلب من شبیهِ ... بگذریم /// دور قلب من کشیده اند یک ردیف سیمِ خاردار ؛ پس تو احتیاط کن جلو نیا برو کنار /// توی این جهان گنده ، هیچ کس با دلم رفیق نیست ؛ فکر می کنی چاره دلی که جوجه تیغی است ... چیست؟! /// مثل یک گلوله جمع می شود جوجه تیغی دلم ؛ نیش می زند به روح نازکم ، تیغ های تیز مشکلم /// راستی تو جوجه تیغی دل مرا ، توی قلبت راه می دهی؟ او گرسنه است و گمشده ، تو به او پناه ... می دهی؟ /// باورت نمی شود ولی ... جوجه تیغی دلم ، زود رام می شود ... تو فقط سلام کن ، تیغ ها ی تند و تیز او ... با سلام تو ، تمام می شود ......................................... یادداشت های بلندم از روزمرگی ها و خاطراتم با مستر اچ...
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan