واژه واژه سطر سطر زندگی

عاشق اسمم می شوم، وقتی... تو صدایم می کنی

هنوزم فرصت هست....(پست ثابت تا مدتی)

  • ۱۵:۵۸

دوستانی که برای ختم یک یا چند جز قرآن تمایل دارن هنوزم فرصت هست...کافیه به پست درخواست آسمانی رجوع کنن و توضیحات مربوط به جدول دوم رو بخونن و بهم اطلاع بدن...منتظرتون هستم .... (کلیک رنجه کنید)

_ مه سو _ 

  • ۲۰۹
ویولون
به سان رود... که در نشیب دره سر به سنگ میزند رونده باش... امید هیچ معجزه ای ز مرده نیست زنده باش... (هوشنگ ابتهاج)
زیبا بود
نیهام
در قحطی تو چه دل خوشی دارند ! بیهوده می آیند و می روند این نفسهای من … .
حمید
سلام ای دوست سالهاست که من دیگه قران ختم نمیکنم شاید سالی چند ورق بخونم اونم تو ختم و مجالس اینجوری نه من قهرم با خدا نه خدا با من فقط یکم خدا سرش شلوغه واسه همینه که منم مزاحمش نمیشم موفق باشید
سلام....شما مختارید...... ولی بدونید ما در بندگیمون بهتره راهمون سر به زیری باشه...خیلی خوبه و شکر داره چیزایی که می خوایم رو خدا بهمون عطا کنه...ولی خدا موظف به دادن خواسته های ما نیست....چون یه وقتایی خودمون کم می ذاریم و زیاد دنبالش نیستیم....یه وقتایی هم به صلاحمون نیست خواسته مون.... به هر حال صلاح خویش خسروان دانند....کی می دونست چرا گذر من به وبلاگ شما افتاد و دعوت کردم؟!!! شاید خدا منو به اونجا رسونده بود تا ارتباط جدیدی میون خودش و بنده ش شروع شه.....چون برای تک تک شرکت کننده ها من از خود خدا کمک گرفتم که بنده هاشو دعوت کنه.... بازم قدم بر چشم من گذاشتید و حضور پیدا کردید.....
حمید
سلام ای دوست سالهاست که من دیگه قران ختم نمیکنم شاید سالی چند ورق بخونم اونم تو ختم و مجالس اینجوری نه من قهرم با خدا نه خدا با من فقط یکم خدا سرش شلوغه واسه همینه که منم مزاحمش نمیشم موفق باشید
نیهام
سلام فردا تولد یکی از دوستامه. ممنون مشم اگه لطف کنید به وبم سر بزنید و بهش تبریک بگید.
سلام...انشالله فرصتی باشه حتما
نیهام
راستی قصدم ناراحت کردن شما تو این ماه مبارک نبود... فقط یه جورایی دلم گرفته بود.. امیدوارم از بقیه ی مطالب لذت برده باشید
عزیزدلم.......فدای سرت.....از بقیه ی مطالبت لذت بردم
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب تو کبوتر است ؛ بالهایت از نسیم ؛ قلب من سیاه و سخت ؛ قلب من شبیهِ ... بگذریم /// دور قلب من کشیده اند یک ردیف سیمِ خاردار ؛ پس تو احتیاط کن جلو نیا برو کنار /// توی این جهان گنده ، هیچ کس با دلم رفیق نیست ؛ فکر می کنی چاره دلی که جوجه تیغی است ... چیست؟! /// مثل یک گلوله جمع می شود جوجه تیغی دلم ؛ نیش می زند به روح نازکم ، تیغ های تیز مشکلم /// راستی تو جوجه تیغی دل مرا ، توی قلبت راه می دهی؟ او گرسنه است و گمشده ، تو به او پناه ... می دهی؟ /// باورت نمی شود ولی ... جوجه تیغی دلم ، زود رام می شود ... تو فقط سلام کن ، تیغ ها ی تند و تیز او ... با سلام تو ، تمام می شود ......................................... یادداشت های بلندم از روزمرگی ها و خاطراتم با مستر اچ...
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan