واژه واژه سطر سطر زندگی

عاشق اسمم می شوم، وقتی... تو صدایم می کنی

میرا

  • ۱۷:۱۹

میرا اسم دختریست که به تازگی همراه با قسمتی از زندگیش شدم...

همین مدتی بود که آقا اسماعیل دوست قدیمی وبلاگیم کتابی رو معرفی کرد تا بخونم... کتابی که از زندگی یک دوست وبلاگی جمع کرده بود...تکه هایی از زندگیش که توسط خود میرا نوشته شده بود..... دختری که حرف نمی زد ....

امروز خوندنش رو تموم کردم......کوتاه ولی زیبا بود....از کودکی هاش باهاش همراه می شدی و به اوج جوونی هاش می رسیدی.....و من طرز بیان نوشته هاش رو دوست داشتم....

میرایی که دوست داشتنی از لحظه هاش گفته بود... راست و دروغ گفته هاش درست مثل بقیه ی وبلاگ نویس ها پای خودش....

شمام اگه خوندن زندگی نامه رو دوست دارین...شمام اگه دوست دارین همراه تکه ای از زندگیش باشین که توسط آقا اسماعیل گردآوری شده از نوشته هاش ،برای دانلود فقط و فقط به این لینک مراجعه کنین تا آمار دقیقی از خواننده ها رو داشته باشن...... (برای دانلود کتاب کلیک رنجه کنید)

ممنونم از همراهیتون.....

password : Ariodaad.MihanBlog.Com
جهت Extract کردن فایل دانلود شده از پسورد بالا استفاده نمایید.

 

خواهش گردآوردنده کتاب : در آخر یک خواهش دارم و اون اینکه اگر قصد انتشار این کتاب رو در وبلاگ و یا وب سایت خود دارید فقط و فقط همین لینک دانلود رو جهت دانلود به بازدیدکنندگانتون معرفی کنید تا از این طریق آمار صحیحی از تعداد خوانندگان این کتاب داشته باشیم.

_ مه سو _ 

  • ۱۷۷
آســــــــمانی با طعم خاک...
سلام ... منم وقت کردم میخونمش ... خوبی خانوم گل...
سلام...مرسی من خوبم شما چطورین؟!!!
Unknown
دست گلت بابت کتاب درد نکنه از همین امروز می رم تو کارش
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب تو کبوتر است ؛ بالهایت از نسیم ؛ قلب من سیاه و سخت ؛ قلب من شبیهِ ... بگذریم /// دور قلب من کشیده اند یک ردیف سیمِ خاردار ؛ پس تو احتیاط کن جلو نیا برو کنار /// توی این جهان گنده ، هیچ کس با دلم رفیق نیست ؛ فکر می کنی چاره دلی که جوجه تیغی است ... چیست؟! /// مثل یک گلوله جمع می شود جوجه تیغی دلم ؛ نیش می زند به روح نازکم ، تیغ های تیز مشکلم /// راستی تو جوجه تیغی دل مرا ، توی قلبت راه می دهی؟ او گرسنه است و گمشده ، تو به او پناه ... می دهی؟ /// باورت نمی شود ولی ... جوجه تیغی دلم ، زود رام می شود ... تو فقط سلام کن ، تیغ ها ی تند و تیز او ... با سلام تو ، تمام می شود ......................................... یادداشت های بلندم از روزمرگی ها و خاطراتم با مستر اچ...
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan