واژه واژه سطر سطر زندگی

عاشق اسمم می شوم، وقتی... تو صدایم می کنی

حافظ

  • ۰۷:۴۳

 

مسلمانان مرا وقتی دلی بود

که با وی گفتمی گر مشکلی بود

به گردابی چو می افتادم از غم

به تدبیرش امید ساحلی بود

..........

_ مه سو _

  • ۱۸۵
اسماعیل
چه خوب اومده
نمی دونم.......همه تعبیر به خوبش کردن ولی خودم با خوندنش اشک به چشمم اومد!!!!
sani
به می سجاده رنگین کن گرت پیر مغان گوید / که سالک بیخبر نبود ز راه و رسم منزل ها دانشجوی ادبیات بودن حس خوبیه!نه؟
برای کسی که علاقه داره به رشته ش بهله!!!!مامان منم رشته شون ادبیات بوده.....
sani
گفته بودم چو بیایی غم دل با تو بگویم چه بگویم که غم از دل برود چون تو بیایی ------------------ و بالاخره ما بازبگشتیییییییییییم
کجایی خانوم خانوما....چقد یهویی می آی و می ری!!!!
sani
من کلا زیاد تردد میکنم!!! :)))
از دست تو متردد!!!!
راحیل
چه خوب اومده
آهوک
سلام عاشق این دو بیتم یه بار واه فالم اومد ولی حفظ شدمش منی که سخت میتونم چیزی رو تو حافظم ذخیره کنم
این دو بیتی بود که امروز تقویم کامپیوترم به من هدیه کرد......
منتظر محبوب
به به حافظا
بله سعدیا!!!
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب تو کبوتر است ؛ بالهایت از نسیم ؛ قلب من سیاه و سخت ؛ قلب من شبیهِ ... بگذریم /// دور قلب من کشیده اند یک ردیف سیمِ خاردار ؛ پس تو احتیاط کن جلو نیا برو کنار /// توی این جهان گنده ، هیچ کس با دلم رفیق نیست ؛ فکر می کنی چاره دلی که جوجه تیغی است ... چیست؟! /// مثل یک گلوله جمع می شود جوجه تیغی دلم ؛ نیش می زند به روح نازکم ، تیغ های تیز مشکلم /// راستی تو جوجه تیغی دل مرا ، توی قلبت راه می دهی؟ او گرسنه است و گمشده ، تو به او پناه ... می دهی؟ /// باورت نمی شود ولی ... جوجه تیغی دلم ، زود رام می شود ... تو فقط سلام کن ، تیغ ها ی تند و تیز او ... با سلام تو ، تمام می شود ......................................... یادداشت های بلندم از روزمرگی ها و خاطراتم با مستر اچ...
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan