واژه واژه سطر سطر زندگی

عاشق اسمم می شوم، وقتی... تو صدایم می کنی

روز پدر

  • ۱۷:۴۹

علی کیست؟!

همان صاحب دل ها

همانی که خدا داده به او هستی خود را

و هستی خدا کیست؟!

به جز حضرت زهرا ؟!

علی کیست؟!

همانی که فکنده ست به عالم همه جا ظل هما را

همانی که دهد خاتم شاهانه گدا را

همانی که خداوند اجابت کند از واسطه اش حرف و دعا را

همانی که به زانو زده در پای خودش ارض و سما را

همانی که طرفدار خودش کرده خدا را

حسینش به جهان کرده علم کرب و بلا را

همانی که ابوالفضل از او درس گرفته است وفا را

همانی که بود غیرت او در نفس زینب کبری

علی پاک و زلال است

علی چشمه دریا

علی شاه دو دنیا

علی صاحب و فرمانده عقبی

علی شیر و علی مرد

ندیده ست کسی مثل علی را به خداوند به رویا

درست است که هستی خدا حضرت زهراست

ولی حیدر کرار بود هستی زهرا

""میلاد بزرگمرد تاریخ حضرت علی (ع) بر تمامی شیعیان جهان مبارک باد""

عیدتون مبارک...

.....................................................

چه کسی می داند

در پس این چهره مهربان خستگیت را...

پدرم ، بزرگ قهرمان زندگی ام دوستت دارم...روزت مبارک..

.....................................................

عزیزترینم....همدم تنهایی ام...مرد من...

به وسعت قلب مهربانت دوستت دارم....روزت مبارک مستر اچ دوست داشتنی امماچ

...

خدایم را شکر که هنوز هم پدر را دارم...هم تو و هم برادرم......

سه مرد یک زن را کامل میکنند...پدر...برادر...همسر....شکر که بهترین هایم هنوز در کنار منند...سلامتیتان را از خدا خواهانم بهترین هایم.....سایه تان، بودنتان مستدام...

_ مه سو _

  • ۲۱۳
کوله پشتی
در خود نگاه میکنم تا ببینم خطا کجاست؟ بعد از کمی تامل و سکوت پی میبرم; آنجا که خالی از ((خداست))
مامان زهره
سلام عزیزم. پدر همسرم سخت مریض هست. اما واقعا اندازه ی بابای خودم دوستش دارم . قد یه دنیا. توروخدا میدونم که خیلی پاک هستی. واسه سلامتیش دعا کن.
سلام عزیزم...انشالله سلامتیشونو هرچی زودتر بدست بیارن....فدای مهربونیت..من گناهکارتر از اونم که بدونین..اگه خدا قبول کنه دعا می کنم...مخصوصا امروز قبل افطار و باز کردن روزه م.....
مامان زهره
سلام عزیزم . واقعا که جمله آخری معرکه بود. سه مرد یک زن را کامل میکنند... من آپ کردم منتظرتونم.
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب تو کبوتر است ؛ بالهایت از نسیم ؛ قلب من سیاه و سخت ؛ قلب من شبیهِ ... بگذریم /// دور قلب من کشیده اند یک ردیف سیمِ خاردار ؛ پس تو احتیاط کن جلو نیا برو کنار /// توی این جهان گنده ، هیچ کس با دلم رفیق نیست ؛ فکر می کنی چاره دلی که جوجه تیغی است ... چیست؟! /// مثل یک گلوله جمع می شود جوجه تیغی دلم ؛ نیش می زند به روح نازکم ، تیغ های تیز مشکلم /// راستی تو جوجه تیغی دل مرا ، توی قلبت راه می دهی؟ او گرسنه است و گمشده ، تو به او پناه ... می دهی؟ /// باورت نمی شود ولی ... جوجه تیغی دلم ، زود رام می شود ... تو فقط سلام کن ، تیغ ها ی تند و تیز او ... با سلام تو ، تمام می شود ......................................... یادداشت های بلندم از روزمرگی ها و خاطراتم با مستر اچ...
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan