واژه واژه سطر سطر زندگی

عاشق اسمم می شوم، وقتی... تو صدایم می کنی

بلاگفایی ها...

  • ۱۱:۰۷

دوستان بلاگفایی اگه اینجا رو می خونن و مطالبشون در وبلاگشون از دست رفته برای برگرداندن مطالب قبل از نوشتن هر مطلب جدیدی در وبلاگتون به این آدرس مراجعه کنین و توضیحات یکی از دوستان رو برای برگردوندن مطالب از دست رفته تون بخونین...

(کلیک رنجه کنید)

عجب اوضاعی ساخته بلاگفا برای کاربرانش...ناراحت

_ مه سو _

  • ۲۰۸
سُـرور
سلام سلام نه عزیزم نشون داده نمیشه! همینکه هستی خوبه خانوووم
سلامممممم.....فدایی داری.....
سُـرور
بمن بگو کامنتام میرسه دستت؟!
آره عزیزم میرسن...
سُـرور
سلام مه سو جان! خوبی؟ نه ارایش رو بلدم کلا؛ ولی خط چشم کشیدن مشکله که سیامک حلش کرد :دی اره عزیزم لرزش دست نبایدم داشته باشه خوشبحالت خودت واس خودت میکشی :(( راجب اون دوستمم واقعا نمیدونم چی بگم؛ بش میگم من سیامک رو دوس دارم نه تورو..  :)) طلسم بیدار شدن و انجام کارم :دی حق بده خو.. من خواب رو بیشتر دوس دارم :)
الهییییییییی...من که کلا جغد شدم...شبا بیدار صبحا تا لنگ ظهر خواب!!!تمرین کنی لرزش دستت کم میشه...وقتایی که خونه تنهایی تمرین کن...هم سرعتت بالا می ره و هم روشش روی چشم خودت توی دستت میاد
سُـرور
من همیشه شک داشتم که کامنتام  دستت میرسه یا نه :/ امیدوارم که برسه.. این چندمین کامنتمه
کامنتا هم وقتی فرستاده شدن یه پیام میاد براتون که فرستاده شد و بعد از تایید نشان داده می شود...تا اومدن اون پیام صبر کنین اوکی هست...
سُـرور
حتما عزیزم خبر میدم اگه باروبندیلٌ بستم مرسی از تبریکت :** سارا افسرده که نه.. من درکش میکنم؛ دیگه داره وارد زندگی دو نفره میشه و یجورایی این باید براش جا بیفته! نظر تو چیه؟ یا منو سارا داریم انقد بزرگش میکنیم ؟
ترس داره برای هر دختری...میفهمم....مسئولیت هاش و جدا شدن از خانواده...
سُـرور
سلاااام مه سویِ عزیزم.. خوبی تو؟آره؟ خوشالم که باز دیدیم همو خانومی من آدرس وبلاگتو که حفظ نبودم؛ هیچ نشونی از هیچکس نداشتم :/   واس همین بود آره دیگه حذف شده.. ولی خب به نظرم تا حالا چیز قشنگی ننوشتم همش اوقات تلخیم بوده!! امیدوارم بهتر ازینا برا هممون پیش بیاد! نوشته های قشنگتر منظورمه.. حالا پیگیر هم میشم واس برگردوندنشون اما خب اگرم نیومد بازم خنثا میمونم :/
سلام عزیزم....ان شا الله خاطرات بهتر....فدات شم اسممو هم سرچ می کردی خب نشون میداد وبلاگمو هاااااااااا...
سُـرور
دل منم تنگ شده بود :*   باور کن
قربونت برم...
دیوونه مهربون
من تا مرداد 93 پشتیبانمو دارم... اما حیف نظراتم...همش پرید... کاش حداقل میشد انتقالش بدیم به بلاگ
قربونت...کاشکی می شد.....حیف...
banuyesharghi
نیس حالا پرشین بلاگ ما حالش خیلی خوبه؟
حداقل پرشین هنوز مطالبمونو نخورده!!!!!!مطلب بلاگفایی ها یکسال تمومشون از بین رفت!!!!!
نیلوفر
ناپلئون هیل:نبردهای زندگی همیشه به سود قویترینها و سریعترینها پایان نمیپذیرد!دیر یا زود برد با کسی است که بردن را باور دارد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب تو کبوتر است ؛ بالهایت از نسیم ؛ قلب من سیاه و سخت ؛ قلب من شبیهِ ... بگذریم /// دور قلب من کشیده اند یک ردیف سیمِ خاردار ؛ پس تو احتیاط کن جلو نیا برو کنار /// توی این جهان گنده ، هیچ کس با دلم رفیق نیست ؛ فکر می کنی چاره دلی که جوجه تیغی است ... چیست؟! /// مثل یک گلوله جمع می شود جوجه تیغی دلم ؛ نیش می زند به روح نازکم ، تیغ های تیز مشکلم /// راستی تو جوجه تیغی دل مرا ، توی قلبت راه می دهی؟ او گرسنه است و گمشده ، تو به او پناه ... می دهی؟ /// باورت نمی شود ولی ... جوجه تیغی دلم ، زود رام می شود ... تو فقط سلام کن ، تیغ ها ی تند و تیز او ... با سلام تو ، تمام می شود ......................................... یادداشت های بلندم از روزمرگی ها و خاطراتم با مستر اچ...
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan