واژه واژه سطر سطر زندگی

عاشق اسمم می شوم، وقتی... تو صدایم می کنی

ماه خدا

  • ۲۳:۲۵

جداول ختم قرآن بسته شدند....التماس دعا

اینروزا به معجزه بیش از پیش ایمان دارم... اینروزا که دست در دست یار قدم میزنم و انگار روی ابرام.... اینروزا که عاشق تر از پیشم....

نه سال گذشت... از اولین روزی که تصمیم گرفتم ختم قرآن بذارم و با دوستانم ماه رمضان همگی سر سفره ی پر برکت خدا بشینیم و از تلاوت آیات زیبای قرآن فیضی ببریم.... از روزی که تصمیم گرفتیم دست در دست هم و با هم برای آرزوهامون دعا کنیم....جمعی دعا کنیم...

چند روزی از ماه زیبای شعبان گذشته و من همش بخاطر در دسترس نبودن لپ تاپم و اینترنت وای فای در عذاب بودم که چرا نمیتونم این پست رو زودتر بذارم...الحمدالله که الان فرصت نوشتنش شد...

چند هفته ای تا شروع ماه پر برکت رمضان مونده....چند هفته برای آمادگی حضورمون بر سر سفره ی پر از رحمتش... برای بخشندگی های وافرش...برای رسیدن به ماهی که فقط و فقط درهای رحمت الهی باز هست و درهای عذاب بسته می شه...

امسال هم اگه منو برای همراهی قابل می دونید و دوست دارید ماه رمضان رو همراه من و دوستان باشین به ادامه ی مطلب بروید...

دو ختم قرآن هست...یکی ختم سی جز قرآن برای دوستانی که دوست دارن ماه رمضان یکبار قرآن رو به طور کامل ختم کنن و یکی هم ختم یک جز یا چند جز از قرآن برای دوستانی که فرصت ندارن روزانه یک جز بخونن ولی دوست دارن از این ره توشه ای بردارن...هم برای خودشون و هم برای عزیزانشون.....در ادامه مطلب با توضیحات تکمیلی و جداول ختم قرآن در خدمتتون هستم...

لطفا توضیحات رو با دقت بخونین و بهم خبر بدین که در کدوم یکی ختم قراره شرکت کنین...دوستانی که وبلاگ دارن لطفا آدرس وبلاگشون رو در قسمت مشخص شده ی نظرات بذارن و دوستان دیگه حتما حتما آدرس ایمیلشون رو در قسمت ایمیل نظرات بذارن تا بتونم ثبت نامشون رو تایید و جداول ختم قرآن رو براشون ارسال کنم...

ممنونم از حضورتون....در دعاهای زیباتون من و دیگر دوستان شرکت کننده و رفتگانمون رو از یاد نبرید....

_ مه سو _

ختم اول (ختم سی جز قرآن) :

در ختم سی جز قرآن هر نفر یک جز رو برای شروع ختم قرآن انتخاب می کنه... در این ختم 30 نفر حضور دارن که هر کسی شروع جز متفاوتی داره...

روز اول ماه مبارک رمضان بعد از اعلام شدن و اطمینان از شروع ماه مبارک فرصت دارید تا ساعت 12 شب اولین جز انتخابیتون رو بخونین...روز دوم جز بعدی قرآن و همینطور به صورت سیکل جزها رو می خونین...تا روز بیست و نهم ماه مبارک رمضان که دو جز باقیمونده از ختمون رو می خونین و یکبار قرآن رو ختم کردین به این صورت...مثلا من این ماه رمضان با جز 29 شروع می کنم...روز اول ماه مبارک رمضان جز 29 رو می خونم...روز دوم جز 30...روز سوم جز 1...و همینطور ادامه میدم تا روز بیست و نهم ماه مبارک که دو جز 27 و 28 قرآن رو می خونم و یکبار ختم قرآن من به اتمام می رسه...

چون دوستان شروع جز متفاوتی داشتن پس ثواب سی ختم قرآن گروهی برای شماست....و روزانه ثواب یک ختم کامل گروهی...

نکته 1 : در روز بیست و نهم ماه مبارک باید خوندن 30 جز به اتمام برسه چون ممکنه ماه رمضان 29 روزه باشه....

نکته 2 : ترتیب خواندن هر جز در هر روز برای این هست که دوستان هر کس جزهای متفاوتی رو می خونن...و بدین صورت با همکاری 30 نفری که در ختم شرکت کردن روزانه یکبار قرآن به صورت جمعی ختم می شود و ثواب یکبار ختم قرآن برای جمع نوشته می شود....و در روز آخر هر کس یکبار قرآن رو ختم کرده و ثواب 30 ختم جمعی قرآن برای اوست...

نکته 3 : هر روز بعد از اذان صبح تا ساعت 12 شب فرصت برای ختم جز مربوط به همان روز است...لطفا در ساعت مقرر جز خوانده شود تا ختم جمعی دوستان دچار مشکل نشود...

نکته 4 : شروع ختم قرآن به نیت ختم قرآن دسته جمعی باشد....

نکته 5 : خانم ها در صورت پیدا کردن عذر شرعی لطفا جز مربوط به همان روز رو یا خودشون بخونن یا به کسی بسپرن که براشون بخونه....خواندن قرآن در هنگام عذر شرعی حرام نیست گرچه اکراه دارد....

خواندن آیاتی که سجده ی واجبه دارند حرام است....در صورتیکه در هنگام عذر شرعی به این سوره ها رسیدید لطفا به آشنایان یا دوستان بسپرید که سوره ی مربوطه رو به جای شما تلاوت کنند و سجده ی واجبه را انجام دهند.... ( توضیحان بیشتر کلیک کنید)

آیات سجده ی واجبه عبارتند از :

- سوره ی نجم آیه 62

- سوره علق آیه 19

- سوره سجده آیه 15

- سوره فصلت آیه 37

جدول اول (جدول ختم سی جز قرآن) :

شروع جز

دست آسمانی

اول

ناهید عزیزم

دوم

لیلا*

سوم

معصومه ی عزیزم

چهارم

خاله ه*

پنجم

ن. 2*

ششم

آقا اسماعیل

هفتم

منتظر محبوب عزیزم

هشتم

آقا رضا*

نهم

مرمر بانوی نازنینم

دهم

ط. عزیزم*

یازدهم

ستاره بانو*

دوازدهم

ص. نازنین*

سیزدهم

ه . بانو*

چهاردهم

نجمه جان

پانزدهم

عمو م.* 

شانزدهم

صبای نازم

هفدهم

خواهر معصومه جان

هجدهم

 خواهر ناهید جان

نوزدهم

 رخساره عزیزم*

بیستم

مریم دوست ناهید جان

بیست و یکم

انار بانوی مهربانم

بیست و دوم

مامان سین*

بیست و سوم

مریم جان

بیست و چهارم

خورشید بانو

بیست و پنجم

آقا سید محمد جعاوله

بیست و ششم

ساغر بانو*

بیست و هفتم

حصار آسمان

بیست و هشتم

مادر تاتوره سپید مهربانم 

بیست و نهم

مه سو* 

سی ام

مامان مه سو*

نکته ی آخر : در صورت اینکه سوال دیگه ای داشتین ازم بپرسین....لطفا به خانه های خالی جدول توجه کنین و جز انتخابی رو بگین....اولویت با کسانی هست که زودتر کامنتشون ارسال شده باشه...در صورتی که جز انتخابیتون پر شده باشه اسمتون در جز دیگه ای نوشته می شه....لطفا روز اول ماه رمضان جدول رو چک کنین تا درست بخونین....و نکته ی بعدی اینکه...لطفا در کامنتتون در قسمت ایمیل ، ایمیل خود را بنویسید تا جواب کامنت به ایمیل شما ارسال شود....جداول ختم رو هم برای تمامی جزها آماده کردم که به صورت فردی براتون لینکش رو ارسال می کنم تا اشتباهی در ختمتون صورت نگیرد....

 

ختم دوم ( تک جزئی یا چند جزئی ) :

این ختم برای دوستانی هست که به هر دلیلی نمی تونند روزی یک جز از قرآن رو بخونند و دوست دارن همراه و همدل باشند باز هم....

این ختم از روز اول ماه رمضان تا روز بیست و نهم ادامه داره....دوستان یک جز یا بیشتر رو انتخاب می کنن و در طول بیست و نه روز فرصت دارند یکبار به نیت ختم گروهی جزهای انتخابی خودشون رو تلاوت کنن....

اولویت انتخاب جز با دوستانی هست که زودتر کامنت بگذارند....لطفا این جدول رو هم قبل از شروع ختم چک کنید تا جز درست رو بخونین....

در صورتی که جز انتخابیتون قبلا پر شده باشه اسمتون در جز دیگه ای نوشته می شه....

نکته : تا الان دو ختم برای جدول دوم در نظر گرفته شده....اول ختم اول رو می بندیم و بعد دومین ستون ختم تک جزئی رو پر می کنیم دقت کنین لطفا...

ممنونم از همکاریتون....دستتون رو می بوسم....التماس دعا از تک تک شما عزیزان....

جدول دوم ( ختم تک جزئی یا چند جزئی ) :

جز

دست آسمانی

دست آسمانی

اول

ن . 1 *

پرتو جان

دوم

پرتو جان

ن. 1 *

سوم

ن. 1 *

پرتو جان

چهارم

زهرای عزیز

 ن. 1 *

پنجم

پیچکی عزیزم

زهرای عزیز

ششم

مریم جان

 پیچکی عزیزم

هفتم

پیچکی عزیزم

مریم جان

هشتم

 پیچکی عزیزم

لیمو جیم

نهم

فرناز فرزان عزیزم

پیچکی عزیزم 

دهم

پدر معصومه جانم

فرناز فرزان عزیزم 

یازدهم

آسوکا نازنینم

پدر معصومه جانم 

دوازدهم

سپیده بانو

پدر معصومه جانم 

سیزدهم

نای دل

سپیده بانو 

چهاردهم

راضیه جان*

 نای دل

پانزدهم

آذر جان

راضیه جان*

شانزدهم

فائزه جان

راضیه جان*

هفدهم

خاله ج.*

فائزه جان

هجدهم

فیشنگار مهربان

خاله ج.*

نوزدهم

 خاله ج.*

آذر جان

بیستم

خانم داداش*

خاله ج.*

بیست و یکم

آبجی ف.*

خانم داداش*

بیست و دوم

خانم داداش *

آبجی ف.*

بیست و سوم

فنجونه ی نازم 

خانم داداش *

بیست و چهارم

مه سو*

آسوکای مهربانم

بیست و پنجم

آسوکای مهربانم 

فائزه جان

بیست و ششم

فائزه جان 

ناهید جان

بیست و هفتم

خواهر تاتوره سپید

مستر اچ*

بیست و هشتم

مستر اچ*

خواهر تاتوره سپید

بیست و نهم

تاتوره سپید مهربانم

مستر اچ*

سی ام

 مستر اچ*

 مه سو*

  • ۵۸۵
آقای m.r
دنبال میشی خوشال میشم دنبال کنی
برسم خونه سر میزنم وبلاگتون
Sepideh banoo
چه ایده‌ی زیبایی!
از ختم دوم، دو جز برای من بذارید:)
سلام حتما عزیزم
براتون جزهای 12 و 13 رو گذاشتم....کافیه یکبار در طول ماه مبارک رمضان به نیت ختم قرآن گروهی این دو جز رو بخونین...در دو ستون اسمتون رو نوشتم....تا دو ثواب ختم قرآن گروهی رو داشته باشین....
اذر
سلام مه سو....
من اذر دخترگندم هستم ...جز15و19 گفته بودم ..تو وبم نوشتی 13 و14 
ولی در نهایت هرجور تو بگی عزیزم 
سلام آذر جونم...اشتباه شده میام درستش میکنم....همون دو جز 15 و 19 برات ثبت شده :))))))
آسـوکـآ آآ
سلام عزیزم
من هم یک جزء می خونم
ببین کدوم خالیه بهم همون رو بده
:)
سلام عزیزم...حتما...
جز 11 رو برای شما گذاشتم....قبول باشه پیشاپیش و التماس دعا
sepi AL
میترسم بد قول بشم چون نصف روزمو سر یه کارم باقیشم یه کار دیگه :)
به سلامتی
هر جور راحتین :)
sepi AL
سلام
کار جالب و خوبیه
من هر سال ختم کامل میکنم انشالله امسالم بشه
به هر صورت ممنون از این فکر خوب :)
سلام....خب الان همراه ما نمیشین چون ختم کاملمون پر شد جدولش؟!!! یکی دو جز با گروه ما؟!!!
نـــای دل
سلام..

سپاس از شما..

13 و 14 رو ان شاالله
سلام...مرسی از حضورتون...چشم حتما...
حصار آسمان
سلام
بلی همون اول
سلام دوباره....جدول ختمتون رو الان میفرستم به ایمیلتون....دریافت کنید و لطفا جوابیه رو برام ایمیل کنید که مطمئن باشم جدول ختم بدستتون رسیده....مرسی از اعتماد و حضورتون در جمع ما....التماس دعای فراوان...
حصار آسمان
سلام
ممنونم از کار زیباتون
راستش نمیدونم وقت میکنم اولی رو شرکت کنم یا نه
خوندن یه جزء زیاد طول نمیکشه. ان شاء الله میتونم
26 یا 27 رو برام ثبت کنید
سلام....حالا شد همون ختم قرآن اول؟!!!!!
لیمو جیم
سلام 
من هم یک جز از جدول دوم رو شرکت میکنم.هرکدوم باشه
سلام...ممنونم حتما ثبت میکنم...
سیّد محمّد جعاوله
سلام
جدول اول جزع 25 با من
سلام...حتما خوشحال میشم....جدول ختمتون رو براتون ایمیل میکنم لطفا برای تاییدش جواب ایمیلمو بدین...
Vafa 1192
سلام مه سو جان 
برات خیلی خوشحالم که به عشقت رسیدی تو اینستا پیگیرتم 
اینجا رو خاموش میخونم و پر از حس های خوب میشم اینستا که عکسات رو میبینم بدو میام اینجا که مشروحش رو بخونم 😂 
ممنونم که به یادم بودی و برام پیام گذاشتی اما گمون نمیکنم بتونم جز بخونم:( تو دعا هات فراموشم نکن
سلام عزیزدلم....ممنونم ازت لطف داری....البته بخاطر پست ثابت و گرفتاری های اینروزام زیاد شرحی نمینویسم اینجا...ان شاالله بعد امتحان نظام شاید فعالیتم بیشتر شه البته اگه پروژه های دانشگاه بگذاره....
خوشحالم که حال دلت بهتره و همین برای من کافیه.....
خورشید
 سلام مه سو جون. خبر ازدواجتون و خوندم. مبارکتون باشه و ایشالا خوشبخت و عاقبت بخیر بشین. خیلی خوشحال شدم از شنیدن این خبر.  
لطفا من و هم در ختم سی جز قرار بده. 
ممنون
سلام عزیزم فدای مهربونیت
چشم
فرناز فرزان
سلام
عید میلاد و ازدواجتون رو تبریک میگم. ان شاء الله خوشبخت باشید
ممنون از دعوتتون لطفا ازختم دوم جزء 9 و 10 رو ثبت کنید
در پناه حق باشید
سلام عزیزم چشم حتما
حسانه ....

سلام

ممنون از دعوت تون

متاسفانه بنده تا مدتی از هر کار مستحبی منع هستم،دنبال یه راه در رو برا گرفتن روزه مستحبی فردا هستم.باز ازاستادم می پرسم اجازه دادند.شرکت میکنم

سلام....هر طور صلاح میدونین....ممنون از حضورتون....در خدمتم اگه دوست داشتین در کنارمون باشین...
موج
سلام نازنین قبل از هر چیز ازدواج تو تبریک میگم .امیدوارم خوشبخت و عاقبت بخیر باشی 
موج
سلام نازنین قبل از هر چیز ازدواج تو تبریک میگم .امیدوارم خوشبخت و عاقبت بخیر باشی 
ممنونم یه عالمه....
اذر
سلام..بانو 
جز15و19 ازختم دوم واسه من باشه ..ممنون عزیزم 
سلام...حتما حتما
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
قلب تو کبوتر است ؛ بالهایت از نسیم ؛ قلب من سیاه و سخت ؛ قلب من شبیهِ ... بگذریم /// دور قلب من کشیده اند یک ردیف سیمِ خاردار ؛ پس تو احتیاط کن جلو نیا برو کنار /// توی این جهان گنده ، هیچ کس با دلم رفیق نیست ؛ فکر می کنی چاره دلی که جوجه تیغی است ... چیست؟! /// مثل یک گلوله جمع می شود جوجه تیغی دلم ؛ نیش می زند به روح نازکم ، تیغ های تیز مشکلم /// راستی تو جوجه تیغی دل مرا ، توی قلبت راه می دهی؟ او گرسنه است و گمشده ، تو به او پناه ... می دهی؟ /// باورت نمی شود ولی ... جوجه تیغی دلم ، زود رام می شود ... تو فقط سلام کن ، تیغ ها ی تند و تیز او ... با سلام تو ، تمام می شود ......................................... یادداشت های بلندم از روزمرگی ها و خاطراتم با مستر اچ...
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan