واژه واژه سطر سطر زندگی

عاشق اسمم می شوم، وقتی... تو صدایم می کنی

حواسمان باشد

حواسمان باشد که خوشبختی چیزی نیست که بشود از دستِ کسی قاپیدش!
توهم برمان ندارد که فلانی حقِ زندگی مرا خورد و فلانی رفت سرِ جای من نشست روی صندلیِ موفقیت و فلانی عشق و خوشبختی‌ام را از من دزدید!
این‌ها تنها بهانه‌هایی‌ست که می‌تراشیم که دلِ شکست خورده و ناکاممان را آرام کنیم چون آنجا که باید تصمیمِ درست نگرفتیم، راهِ درست را نرفتیم و تلاشِ کافی نکردیم.
تا وقتی نفهمیم کجای کارمان میلنگیده که نشده، تا وقتی که یاد نگیریم دیگران نمیتوانند دلیلِ شکست و ناکامیِ ما باشند، به جایی نمیرسیم.
مینشینیم یک گوشه و هر نبایدی را انجام میدهیم و از هر بایدی سر باز میزنیم و تهش خیالمان تخت است دیگرانی هستند که بشود گفت آنها مانعِ بین ما و آرزوهایمان شدند. درحالیکه توی این دنیا عشق، خوشبختی، لبخند و کامیابی به اندازه‌ی تمام آدمها موجود است و هیچکس سرِ جای کس دیگری نمی‌ایستد و جلوی خوشبخت شدنش را نمیگیرد.
دست برداریم از همیشه شکست خورده بودن و این و آن را عامل شکستمان دانستن ...

(مانگ میرزایی)

...............................................................

اگه با من کاری داشتین من همینجا منتظر و پاسخگوی محبتتون هستم....انتهای محبتتان...

_ مه سو _

تنها امکان ارسال نظر خصوصی وجود دارد
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
نظر شما به هیچ وجه امکان عمومی شدن در قسمت نظرات را ندارد، و تنها راه پاسخگویی به آن نیز از طریق پست الکترونیک می‌باشد. بنابراین در صورتیکه مایل به دریافت پاسخ هستید، پست الکترونیک خود را وارد کنید.
قلب تو کبوتر است ؛ بالهایت از نسیم ؛ قلب من سیاه و سخت ؛ قلب من شبیهِ ... بگذریم /// دور قلب من کشیده اند یک ردیف سیمِ خاردار ؛ پس تو احتیاط کن جلو نیا برو کنار /// توی این جهان گنده ، هیچ کس با دلم رفیق نیست ؛ فکر می کنی چاره دلی که جوجه تیغی است ... چیست؟! /// مثل یک گلوله جمع می شود جوجه تیغی دلم ؛ نیش می زند به روح نازکم ، تیغ های تیز مشکلم /// راستی تو جوجه تیغی دل مرا ، توی قلبت راه می دهی؟ او گرسنه است و گمشده ، تو به او پناه ... می دهی؟ /// باورت نمی شود ولی ... جوجه تیغی دلم ، زود رام می شود ... تو فقط سلام کن ، تیغ ها ی تند و تیز او ... با سلام تو ، تمام می شود ......................................... یادداشت های بلندم از روزمرگی ها و خاطراتم با مستر اچ...
آرشیو مطالب
Designed By Erfan Powered by Bayan